PERSFOTO'S
- ONE SONG: Histoire(s) du Théâtre IV
- Chokri Ben Chikha
- Molly Bloom
- School of Resistance: recht op regularisatie
- School of Resistance: The Art of Assembly XII
- La Grande Bouffe
- RED - The Sorrows of Belgium III: HOLY WAR
- her(e)
- Rijgen
- Ferox Tempus - Terror at its best
- Do the calimero
- Indoor Weather
- Billy's Violence
- Anatomie Antigone
- Solipsists
- Us, (k)now
- Spiegelfestival Dissident
- After all Springville/Disasters and Amusement Parks
- Filmschool in Mosul
- School of resistance
- Anne Deylgat
- The Clowns Convention
- Het eind van het begin van het einde
- Liebestod The smell of blood does not leave my eyes Juan Belmonte - HDT III
- Re-claiming Space
- Mawda, dat betekent tederheid / ca veut dire tendresse
- Grief & Beauty
- Scènes
- Over de serie 'Histoire(s) du Théâtre'
- Haroun Couvreur
- Seppe Jacobs
- Testament van een journalist
- Quinten Pouliart
- YELLOW - The sorrows of Belgium II : REX (Online)
- just asking: de film?
- Familie, de film
- School of Resistance: A Global Jurisdiction for a Global Economy
- Orestes in Mosul. The making-of
- Dissident
- just asking
- KillJoy Quiz
- Yvan Sagnet
- School of Resistance: This madness has to stop
- Golden Book V: Why Theatre?
- Kay Sara
- Angélica Liddell
- De staat van de Rechtvaardigheid - De zaak Samuel
- The New Gospel
- YELLOW - The sorrows of Belgium II: REX
- Dalilla Hermans
- Tom Lanoye
- Het narrenschip
- Sarah Moeremans
- Joachim Robbrecht
- Ariane van Vliet
- Louis van der Waal
- Filip Peeters
- Marat/Sade
- Familie
- An Miller
- Wie is bang
- Dilan Yurdakul
- Golden Books III - Orestes in Mosul
- Golden Books I - Globaal Realisme
- Andie Dushime
- Patrick Martens
- Milo Rau
- Daan Vander Steene
- Action Zoo Humain
- Daan Vander Steene
- Luk Perceval
- Lies Pauwels
- Johan Leysen
- Faustin Linyekula
- Miet Warlop
- Ersan Mondtag
- Peter Seynaeve
- Els Dottermans
- Chris Thys
- Lara Staal
- De Living
- Orestes in Mosul
- Anatomie van pijn
- BLACK - The Sorrows of Belgium I: CONGO
- Histoire(s) du Théâtre II
- Compassie. De geschiedenis van het machinegeweer
- Lam Gods
- Ghost writer and the broken hand break
- La reprise
- 18 mei 22 — La Libre Belgique - "We zijn onwetend als we denken dat oorlog ons nooit zal overkomen” - (recensie 'Reporters de Guerre')
- 18 mei 22 — Le Soir - "'Reporters de guerre', entre idéaux et impuissance" - (recensie)
- 18 mei 22 — De Morgen - "Podiumkunstenaars hebben meer kans op depressie" - (over Brits onderzoek)
- 18 mei 22 — De Gentenaar - "Er moet snel betere beveiliging komen" - (reactie stad Gent op brand Arsenaal)
- 18 mei 22 — De Gentenaar - "Veel vragen na brand op Arsenaal" - (reactie tijdelijke beheerder 'Revive')
- 18 mei 22 — De Standaard - "Elke loods die verdwijnt, is een kaalslag voor Gent" - (opinie stadsbouwmeester nav brand Arsenaal-site)
- 18 mei 22 — De Morgen - "De hamvraag is of je kunstenaars vertrouwt" - (opinie Frank Vandenbroucke over nieuw kunstenaarsstatuut)
- 18 mei 22 — Theaterkrant.nl - "Johan Simons tekent voor drie jaar bij in Bochum"
- 18 mei 22 — De Tijd - 'Anatomie Antigone' getipt
- 18 mei 22 — De Tijd - 'Anatomie Antigone' getipt
- 18 mei 22 — Het Nieuwsblad (Antwerpen) - "Personeel Toneelhuis vreest voor ontslagen wanneer Vlaamse subsidies wegvallen"
- 18 mei 22 — De Morgen - "Omstreden docu wint Ultima Publieksprijs"
- 18 mei 22 — De Morgen - "'Na oorlog blijft enkel leegte over. Doden kun je niet vervangen" - (over 'Reporters de Guerre')
- 18 mei 22 — De Standaard - "Ik heb een grondige hekel aan het nieuwe puritanisme" - (Viviane De Muynck over 'Molly Bloom')
- 18 mei 22 — HLN (Gent) - "Opnieuw brand in Arsenaalsite. Gentse cultuurwereld hard getroffen”
- 18 mei 22 — De Tijd - 'Anatomie Antigone' getipt
- 10 mei 22 — Focus Knack - "De sprakeloos makende stilte van 22 maart" - (recensie 'Red' ***)
- 10 mei 22 — Volkskrant - "Luk Percevals toneelstuk over de aanslagen in Brussel van 2016 is een inktzwarte mozaïekvoorstelling" - (recensie 'Red' **)
- 10 mei 22 — Het Nieuwsblad (Gent) - "Slecht theater op het Sint-Baafsplein"
- 6 mei 22 — Etcetera - "Op en top theater" - (recensie 'Testament van een Journalist')
- 6 mei 22 — Etcetera - "Het Kunstendecreet of de verdeling van de schaarste" - (opinie Bart Caron over subsidiëring)
- 6 mei 22 — Utrecht Universiteit - "Een workshop over de artistieke methodes van Milo Rau"
- 6 mei 22 — De Morgen - "Is de kunstenaar dan een eersterangsburger?" - (opinie N-VA over nieuw kunstenaarsstatuut)
- 6 mei 22 — Volkskrant (NL) - "Ivo Van Hove gaat prestigieuze Ruhrtriënnale leiden"
- 6 mei 22 — La Libre Belgique - "Van Bosnië tot Oekraïne: "De geschiedenis heeft ons niets geleerd" - (over 'Reporters de gueurre' van Sébastien Foucault)
- 4 mei 22 — Knack - "Muziektheater met een snuif carnaval en een vleugje Gentse Vlasmarkt" - (recensie 'Do the Calimero' ***)
- 4 mei 22 — El Periodic - aankondiging 'Breivik's Statement' in Spanje (voorstelling Milo Rau)
- 4 mei 22 — De Standaard - "Naar een moderne sociale zekerheid voor artiesten" - (over nieuw kunstenaarsstatuut)
- 4 mei 22 — Le Soir - "Reporters de guerre: de Sisyphus van de menselijke tragedie" - (volgend seizoen te gast)
- 18 mei 22 — Cutting Edge - "Ieder zijn heilige strijd" - (recensie 'Red') **
- 18 mei 22 — Het Nieuwsblad - "De geur van bloed en metaal" - (recensie 'Red') ***
- 18 mei 22 — De Tijd - "De versplinterde wereld van Perceval" - (recensie 'Red')
- 18 mei 22 — De Standaard - Maak van de drie aparte stadstheaters één Kunstinstelling - (opiniestuk Marius Meremans, N-VA)
- 18 mei 1818 — De Morgen - "Luk Perceval gaat in 'Red' op zoek naar de mens achter de wreedheid" - (recensie 'Red' ***)
- 18 mei 1818 — De Standaard - 'Stadstheaters fusioneren? Ons DNA is te verschillend' - (reactie op pleidooi N-VA)
- 18 mei 1818 — De Standaard - "Een versplinterde mozaïek" - (recensie 'Red') ***
- 29 apr. 22 — Deutschlandfunk Kultur (DUI) - "Miserie kent geen religie" - (recensie 'Red')
- 29 apr. 22 — Pzazz - "Humanistisch niemandsland" - (recensie 'Red')
- 27 apr. 22 — Culture Club (Radio 1) - "Hoe kan het dat er zoveel geweld is in ons braaf landje?" - (itv Luk Perceval over 'Red')
- 27 apr. 22 — Le Soir - "Red: derrière le chagrin des Belges, des humiliations individuelles" - (voorbeschouwing 'Red')
- 27 apr. 22 — Het Nieuwsblad (Gent) - “Dit theater moet een vast gezelschap hebben” - (itv Luk Perceval nav 'Red')
- 27 apr. 22 — De Morgen - "Is de bommengooier alleen maar de grootste klootzak?" - (itv Peter Seyaneve over 'Red')
- 27 apr. 22 — Knack (BE) - "Ik ga door tot ik omval, zoals Molière" - (interview Luk Perceval over 'Red')
- 8 apr. 22 — De Standaard - "De mater familias van theater en tv" - (over overlijden Reinhilde Decleir)
- 8 apr. 22 — Vanity Fair (ES) - "De huiveringwekkende zaak van de familie die zijn eigen leven beëindigde" - (over 'Familie' in Madrid)
- 8 apr. 22 — De Morgen - "Ze was veel meer dan een beroemde actrice" - (Els Dottermans over Reinhilde Decleir)
- 18 apr. 22 — HLN (Gent) "Onzekere tijden voor Gentse jeugdtheaters" - (over negatieve subsidie-adviezen)
- 18 apr. 22 — VRT - "Reinhilde Decleir (73) overleden"
- 18 apr. 22 — Le Vif - "Le Nouvel Évangile" - (over uitzending 'The New Gospel' 13/04 op Arte)
- 18 apr. 22 — Gazet van Antwerpen (BE) - “Alles wordt duurder, dus moet entertainment wijken”