PERSFOTO'S
- ONE SONG: Histoire(s) du Théâtre IV
- Chokri Ben Chikha
- Molly Bloom
- School of Resistance: recht op regularisatie
- School of Resistance: The Art of Assembly XII
- La Grande Bouffe
- RED - The Sorrows of Belgium III: HOLY WAR
- her(e)
- Rijgen
- Ferox Tempus - Terror at its best
- Do the calimero
- Indoor Weather
- Billy's Violence
- Anatomie Antigone
- Solipsists
- Us, (k)now
- Spiegelfestival Dissident
- After all Springville/Disasters and Amusement Parks
- Filmschool in Mosul
- School of resistance
- Anne Deylgat
- The Clowns Convention
- Het eind van het begin van het einde
- Liebestod The smell of blood does not leave my eyes Juan Belmonte - HDT III
- Re-claiming Space
- Mawda, dat betekent tederheid / ca veut dire tendresse
- Grief & Beauty
- Scènes
- Over de serie 'Histoire(s) du Théâtre'
- Haroun Couvreur
- Seppe Jacobs
- Testament van een journalist
- Quinten Pouliart
- YELLOW - The sorrows of Belgium II : REX (Online)
- just asking: de film?
- Familie, de film
- School of Resistance: A Global Jurisdiction for a Global Economy
- Orestes in Mosul. The making-of
- Dissident
- just asking
- KillJoy Quiz
- Yvan Sagnet
- School of Resistance: This madness has to stop
- Golden Book V: Why Theatre?
- Kay Sara
- Angélica Liddell
- De staat van de Rechtvaardigheid - De zaak Samuel
- The New Gospel
- YELLOW - The sorrows of Belgium II: REX
- Dalilla Hermans
- Tom Lanoye
- Het narrenschip
- Sarah Moeremans
- Joachim Robbrecht
- Ariane van Vliet
- Louis van der Waal
- Filip Peeters
- Marat/Sade
- Familie
- An Miller
- Wie is bang
- Dilan Yurdakul
- Golden Books III - Orestes in Mosul
- Golden Books I - Globaal Realisme
- Andie Dushime
- Patrick Martens
- Milo Rau
- Daan Vander Steene
- Action Zoo Humain
- Daan Vander Steene
- Luk Perceval
- Lies Pauwels
- Johan Leysen
- Faustin Linyekula
- Miet Warlop
- Ersan Mondtag
- Peter Seynaeve
- Els Dottermans
- Chris Thys
- Lara Staal
- De Living
- Orestes in Mosul
- Anatomie van pijn
- BLACK - The Sorrows of Belgium I: CONGO
- Histoire(s) du Théâtre II
- Compassie. De geschiedenis van het machinegeweer
- Lam Gods
- Ghost writer and the broken hand break
- La reprise
- 4 mei 22 — El Periodic - aankondiging 'Breivik's Statement' in Spanje (voorstelling Milo Rau)
- 8 apr. 22 — Vanity Fair (ES) - "De huiveringwekkende zaak van de familie die zijn eigen leven beëindigde" - (over 'Familie' in Madrid)
- 6 apr. 22 — El Diario (ES) - "De schoonheid van het leven kan alleen worden overwogen in het licht van de mogelijke verdwijning" - (itv Milo Rau nav 'Familie' in Madrid)
- 18 mrt. 22 — Shangay (ES) - 'Voorstellingen zonder labels of grenzen (van grote internationale makers) komen naar Condeduque in Madrid' (Familie van Milo Rau)
- 18 mrt. 22 — Shangay (ES) - 'Voorstellingen zonder labels of grenzen (van grote internationale makers) komen naar Condeduque in Madrid' (Familie van Milo Rau)
- 8 mrt. 22 — La Vanguardia (ES) - 'De grote internationale scène neemt de Condeduque in Madrid over' (Familie)
- 8 mrt. 22 — El Mundo (ES) - 'De meest internationale Condeduque arriveert' (vermelding Milo Rau)
- 18 feb. 22 — El Temps de les Arts (CAT) - 'Theatrale ambitie' (Vermelding Histoire(s) du Théâtre)
- 27 sep. 21 — Todo Literatura (ES) - 'Angélica Liddell, "Solo te hace falta morir en la plaza": de duisternis van het mystieke en de nobelheid van de waarheid' (review boek A. Liddell)
- 4 aug. 21 — Libertad Digital (SP) - "Avignon, terug op de brug" - (persoonlijk verslag festival)
- 30 jul. 21 — La Vangardia (SP) - "Angelica Liddell weigerde Nationale Cultuurprijs" - (nieuwsbericht nav GREC festival)
- 30 jul. 21 — El Diaro (SP) - "Angelica Liddell danst met de geest van Belmonte in 'Liebestod'"- (aankondiging GREC festival)
- 18 jul. 21 — Observatorio do Teatro (SP) - "Angélica Lidell: stierenvechtster tussen het sublieme en de zelfvernietiging"
- 14 jul. 21 — El Diaro Vasco (SP) - "Isabelle en de dieven" - (vermelding 'Liebestod')
- 14 jul. 21 — El Periodico (SP) - "Avignon herrijst uit zijn as"
- 12 jul. 21 — Elcultural.com (SP) - "Angélica Liddell, de rite van het bloed in Avignon" - (impressie 'Liebestod)
- 12 jul. 21 — El Pais (SP) - "Angélica Lidells stierengevecht brengt Avignon in vervoering" - (recensie 'Liebestod')
- 6 jul. 21 — El Mundo (SP) - "Rafael de Paula en Angélica Liddell: oog in oog met twee ontvlambare kunstenaars"
- 8 jun. 20 — El Temps de les Arts (CAT): Een land zonder kunstenaars
- 8 jun. 20 — La Vanguardia (SP): De toekomst van het theater in Europa
- 20 mei 20 — Revista N (AR): "Het is tijd om de machine te stoppen." (Interview met Milo Rau over de invloed van corona op de samenleving)
- 21 jan. 20 — El País (ES): El exilio según Milo Rau (over "Empire" dat onlangs te zien was in Madrid)
- 18 jan. 20 — Time Out (ES): 10 cosas para hacer esta semana (10 dingen om te doen deze week - waaronder kijken naar "Empire" van Milo Rau)
- 29 nov. 19 — Ade Teatro (ES): Internacional Festivales
- 29 nov. 19 — La Vanguardia (ES): El "escandaloso" Milo Rau estrena en España "Orestes in Mosul" (morgen op Festival de Otoño in Madrid)
- 29 nov. 19 — Este de Madrid (ES): Milo Rau, Sara M. Doblas, ... protagonizan la agenda del Festival de Otoño de la Comunidad de Madrid (over Orestes in Mosul dat morgen op Festival de Otoño in Madrid staat - artikel ook overgenomen op Comunidad Madrid)
- 27 nov. 19 — La Razon (ES): Milo Rau, llega a Madrid el teatro censurado (over Orestes in Mosul, binnenkort te zien in Madrid)
- 25 nov. 19 — El País (ES): "Milo Rau, el dramaturgo que colecciona vetos y amenazas" (interview met Milo Rau over Orestes in Mosul)
- 18 nov. 19 — En Pozuelo (ES): La 37ª edición del Festival de Otoño protagoniza la agenda de la Comunidad del fin de semana (over Milo Rau die op 30/11 met Orestes in Mosul op Festival de Otoño in Madrid zal staan)
- 4 nov. 19 — La Razon (ES): "Los lenguajes del teatro" (over Orestes in Mosul in Madrid)
- 28 okt. 19 — Artezblai (ES): "Thomas Ostermeier en México" (Milo Rau)