PERSFOTO'S
- Martha Balthazar
- Reporters de guerre
- The sorrows of Belgium: Trilogie
- BABY
- A Play for the Living in a Time of Extinction
- Maison Maeterlinck / Theater Immobiel
- Louise Bergez
- Gruis/aan de twijfel
- Great Apes of the West Coast
- ONE SONG - Histoire(s) du Théâtre IV
- Chokri Ben Chikha
- Molly Bloom
- School of Resistance: recht op regularisatie
- School of Resistance: The Art of Assembly XII
- La Grande Bouffe
- RED - The Sorrows of Belgium III: HOLY WAR
- her(e)
- Rijgen
- Flemish Primitives
- Sartre & de Beauvoir
- Ferox Tempus - Terror at its best
- Do the calimero
- Indoor Weather
- Billy's Violence
- Anatomie Antigone
- Solipsists
- Spiegelfestival Dissident
- After all Springville/Disasters and Amusement Parks
- Filmschool in Mosul
- School of resistance
- Anne Deylgat
- The Clowns Convention
- Het eind van het begin van het einde
- Liebestod The smell of blood does not leave my eyes Juan Belmonte - HDT III
- Re-claiming Space
- Mawda, dat betekent tederheid / ca veut dire tendresse
- Grief & Beauty
- Scènes
- Over de serie 'Histoire(s) du Théâtre'
- Haroun Couvreur
- Seppe Jacobs
- Testament van een journalist
- Gardenia 10 jaar later
- Quinten Pouliart
- YELLOW - The sorrows of Belgium II : REX (Online)
- just asking: de film?
- Familie, de film
- School of Resistance: A Global Jurisdiction for a Global Economy
- Orestes in Mosul. The making-of
- Dissident
- just asking
- KillJoy Quiz
- Antigone in de Amazone
- Yvan Sagnet
- The interrogation
- School of Resistance: This madness has to stop
- Golden Book V: Why Theatre?
- Kay Sara
- Angélica Liddell
- De staat van de Rechtvaardigheid - De zaak Samuel
- The New Gospel
- YELLOW - The sorrows of Belgium II: REX
- Dalilla Hermans
- Tom Lanoye
- Het narrenschip
- Sarah Moeremans
- Joachim Robbrecht
- Ariane van Vliet
- Louis van der Waal
- Filip Peeters
- Marat/Sade
- Familie
- An Miller
- Wie is bang
- Dilan Yurdakul
- Golden Books III - Orestes in Mosul
- Golden Books I - Globaal Realisme
- The Congo Tribunal - Milo Rau
- Patrick Martens
- Milo Rau
- Daan Vander Steene
- Action Zoo Humain
- Daan Vander Steene
- Luk Perceval
- Lies Pauwels
- Johan Leysen
- Faustin Linyekula
- Miet Warlop
- Ersan Mondtag
- Peter Seynaeve
- Els Dottermans
- Chris Thys
- Lara Staal
- De Living
- Orestes in Mosul
- Anatomie van pijn
- Histoire(s) du Théâtre II
- Compassie. De geschiedenis van het machinegeweer
- Lam Gods
- Ghost writer and the broken hand break
- 29 jun. 22 — De Standaard - "En plots werd Blueness van Sergio Herman toch rolstoelvriendelijk" - (met reactie Daan Vander Steene)
- 29 jun. 22 — Vogue (PL) - "Malta Festival Poznan: zonder grenzen" - (vermelding 'The Sorrows of Belgium')
- 29 jun. 22 — E-teatr (PL) - "Malta Festival begint" - (vermelding trilogie 'The Sorrows of Belgium')
- 29 jun. 22 — De Standaard - "Tips voor cultuurzomer 2022" - (vermelding 'ONE SONG')
- 29 jun. 22 — De Standaard - "Ik ben niet op oorlogspad met de cultuursector" - (interview Jan Jambon)
- 29 jun. 22 — De Standaard - "Jambon verhoogt subsidies met 25 miljoen, Toneelhuis en Z33 gered" - (vermelding NTGent)
- 29 jun. 22 — El Espanol (SP) - "Biënnale van Venetië: het gebrul van theater" - (vermelding Milo Rau)
- 29 jun. 22 — Focus Knack - "Louise en ik kennen elkaar al sinds de puberteit"- (kort interview Jesse Vandamme over Louise Bergez)
- 29 jun. 22 — Focus Knack (BE) - "Ik hoop dat ik ooit de ruiter kan zijn" - (interview Louise Bergez)
- 23 jun. 22 — Le Vif (BE) - "L'immanquable, Festival d'Avignon" - (aankondiging 'ONE SONG')
- 23 jun. 22 — VRT (De Afspraak) - "Een mooie nominatie" - (Sien Eggers genomineerd voor Theo d'Or)
- 23 jun. 22 — De Standaard - "De beste voorstellingen van de week" - ('Ferox Tempus' in Beursschouwburg getipt)
- 21 jun. 22 — L'Echo - "Des arts de la scène tout feu tout femme" - (aankondiging 'ONE SONG')
- 21 jun. 22 — Het Nieuwsblad (Gent) - "Hiervoor reserveer je beter nu al" - (over Gentse Feesten bij NTGent)
- 21 jun. 22 — Dzieje.pl (PL) - "Perceval is een van de belangrijkste theaterkunstenaars van Europa" - (over trilogie 'The Sorrows' in Poznan)
- 21 jun. 22 — Gentenaar - "Het programma lag vast, maar het budget schiet te kort: geen Sint-Baafsfeesten deze zomer"
- 20 jun. 22 — Ansa (IT) - "Milo Rau luidt nieuwe seizoen theater van Genua in"
- 16 jun. 22 — Knack - "Misschien moeten we nog radicaler worden" - (interview Martha Balthazar nav TAZ)
- 16 jun. 22 — Knack - "We moeten eraan wennen dat sommige vrouwen een penis hebben" - (interview Lua Casella en Walter Weyns)
- 16 jun. 22 — Uu.nl - "Fighting for Freedom and Justice in Europe – An Evening with Milo Rau" - (aankondiging)
- 16 jun. 22 — Nrc.nl - "Veel boekbewerkingen in selectie Toneeljury" - (vermelding Milo Rau)
- 16 jun. 22 — De Morgen - "De Bourla is van het publiek. Als artiest ben je slechts een passant" - (afscheidsinterview Guy Cassiers)
- 16 jun. 22 — Etcetera - "Metamorfosen van een steracteur" - (review 'The Interrogation')
- 14 jun. 22 — HLN.be - "James Cooke strikt acht topgasten voor nieuw seizoen ‘James de Musical’"- (opnames in NTGent)
- 14 jun. 22 — De Standaard - "Cultuursector roept Jambon op kunstbudget te verhogen" - (vermelding Milo Rau)
- 14 jun. 22 — Bruzz.be (FR) - "Under the skin: Wat roert de artistieke ziel van Miet Warlop?" - (over herneming 'After all Springville')
- 14 jun. 22 — Wyborcza (PL) - "Hij wil het geweten van de Belgen wakkerschudden" - (over première The Sorrows of Belgium in Poznan op 02/07)
- 18 jun. 22 — De Standaard - "Bozar moet afscheid nemen van kersvers directeur"
- 18 jun. 22 — Gazet van Antwerpen - "We laten het hoofd niet hangen" - (afscheidsinterview Guy Cassiers met vermelding NTGen))
- 18 jun. 22 — VRT NWS (Eng) - "Ghent theatre offers tablet to make its plays accessible to all"
- 18 jun. 22 — VRT NWS - "Blinden, doven en anderstaligen kunnen voortaan alle theatervoorstellingen van NTGent volgen via speciale tablet"
- 8 jun. 22 — De Gentenaar -"NTGent kleurt opvallend... Gents" - (over nieuw seizoen)
- 8 jun. 22 — De Morgen - "Wat er scheef zit in het theater" - (opinie De Acteursgilde)
- 18 jun. 22 — De Standaard - "Twee keer Jan Martens op Theaterfestival" - (vermelding KillJoy Quiz)
- 18 jun. 22 — Comune Venezia (IT) - "Biennale Teatro van 24 juni tot 3 juli: de hoofdrolspelers van de hedendaagse theaterscène" - (vermelding Milo Rau)
- 18 jun. 22 — msn - "Theatertablet maakt voorstellingen NTGent toegankelijk voor blinden en doven"
- 18 jun. 22 — vrt - "Le théâtre NTGent met une tablette spéciale à disposition notamment des non-néerlandophones"
- 18 jun. 22 — The New York Times (USA) - "Édouard Louis, Miserable in the Spotlight" - (recensie 'The Interrogation')
- 18 jun. 22 — HLN - "NTGent maakt theater toegankelijker met speciale tablets voor blinden, doven en anderstaligen"
- 18 jun. 1818 — Ntgent.be - "Frans Redant overleden"
- 18 jun. 1818 — Klara - Kort item over presentatie nieuw seizoen 22-23
- 18 jun. 1818 — Srf.ch - "Sternstunde Kunst" - (uitzending docu over 'Wilhelm Tell' van Milo Rau op 05/06)
- 18 jun. 1818 — Het Nieuwsblad (Gent) - "Nieuwe seizoen NTGent oogt opvallend Gents: jonge theatermakers en acteurs krijgen kansen"
- 18 jun. 22 — De Standaard - 'Red' getipt als 'voorstelling van de week'
- 18 jun. 22 — Médiapart (audio) - "L'esprit critique" - (over 'The Interrogation')
- 18 jun. 22 — De Standaard - "De leegloop achter de schermen" - (over tekort aan technici)
- 18 jun. 22 — La Libre Belgique - "La mélancolie d’Edouard Louis vue par Milo Rau" - (recensie 'The Interrogation')
- 18 jun. 22 — De Morgen - "'Zelfs het klimaat zelf zal op het podium staan’: NTGent stelt nieuw seizoen voor" - (over nieuw seizoen)
- 24 mei 22 — Un Fauteuil pour l'Orchestre (FR) - "The Interrogation door Edouard Louis en Milo Rau" - (bespreking)
- 24 mei 22 — Médiapart (FR) - "De melancholie van het gevecht" - (bespreking 'The Interrogation')