20 jan. 25 — De Morgen (BE) - "Wat zijn de gelijkenissen tussen acteren en sekswerk? Anne-Laure Vandeputte vraagt het zich af in ‘My Body as a Commodity’"
16 jan. 25 — De Tijd (BE) - "Onze cultuurtips voor het voorjaar" ('Living Apartment Together' & 'Delirium' vermeld)
15 jan. 25 — Different Class (BE) - "Ons gebrek aan rituelen veroorzaakt een volksgezondheidscrisis" (interview Lisah Adeaga 'No Yogurt for the Dead')
15 jan. 25 — De Standaard (BE) - "Bejubeld theatermaker Tiago Rodrigues keert terug naar België" (interview met Tiago Rodrigues)
14 jan. 25 — La Manche Libre (FR) - "Een hedendaagse Antigone die ontbossing aan de kaak stelt" (recensie 'Antigone in de Amazone' in Cherbourg)
9 jan. 25 — Theatre Now (AUS) - "Theater om de wereld te veranderen" (recensie 'Antigone in de Amazone')
9 jan. 25 — Sydney Arts Guide (AUS) ★★★★★ - "'Antigone in de Amazone' is een prachtig stuk hedendaags veelvormig theater" (recensie)
9 jan. 25 — Swiss Review Art and Events Magazine (CH) - recensie 'Antigone in de Amazone' in Sydney
9 jan. 25 — Stage Whispers (AUS) - recensie 'Antigone in de Amazone' in Sydney
9 jan. 25 — Time and Tide (AUS) - “Het is meer dan theater - het is activisme, het is geschiedenis, het is de toekomst.” (recensie 'Antigone in de Amazone')
9 jan. 25 — Stage Noise (AUS) ★★★★⋆ - “'Antigone in de Amazone' is een eye-opener” (recensie)
8 jan. 25 — Time Out (AUS) ★★★★★ - "Grensverleggend theater met een enorme urgentie" (recensie 'Antigone in de Amazone')
8 jan. 25 — Limelight Arts (AUS) ★★★★ - “Als er iets is dat Sydney uit zijn winterslaap kan halen, dan is het 'Antigone in de Amazone' wel” (recensie)
4 jan. 25 — De Tijd (BE) - "Ik geloof dat lachen even heilzaam kan zijn als huilen" (interview met Lucie Plasschaert)
3 jan. 25 — De Standaard (BE) - "De beste voorstellingen van het voorjaar" (vermelding 'No Yogurt for the Dead')
3 jan. 25 — Brugsch Handelsblad (BE) - "Miet Warlop maakt kans op topopdracht voor Biënnale van Venetië" (interview)
2 jan. 25 — Knack Focus (BE) - "Dit mag je verwachten van het theaterjaar 2025" (vermelding 'Delirium')
28 dec. 24 — De Morgen (BE) - "Dit worden de must-sees van 2025" (vermelding 'No Yogurt for the Dead')
28 dec. 24 — Podhoubí (CZ) - Interview met Milo Rau n.a.v. 'Medea's Kinderen' in Praag, Tsjechië
12 dec. 24 — La Revue du Spectacle (FR) - "Wat als de geschiedenis opnieuw zou beginnen?" (recensie 'Antigone in de Amazone' in Bordeaux)
11 dec. 24 — Sud Ouest (FR) - "Tussen Griekse mythe en Braziliaans documentairetheater" (recensie 'Antigone in de Amazone' in Bordeaux)
1 dec. 24 — De Volkskrant (NL) ★★★★★ - "Damiaan De Schrijver is een briljante keuze voor theaterstuk ‘Schopenhauer’" (recensie)
21 nov. 24 — Het Parool (NL) - “Een gedanste ode aan de vrouwenstem - in al haar varianten” (recensie 'VOICE NOISE')
21 nov. 24 — Expresso (PT) - “Stemmen en gebaren van verandering in het DDD-dansfestival” (recensie 'VOICE NOISE')
21 nov. 24 — Les Echos (FR) - “Jan Martens, de stem en het gebaar” (recensie 'VOICE NOISE')
21 nov. 24 — Theaterkrant (NL) - “Tsjechovs prachtige klassieker wint in gebarentaal alleen maar aan kracht” (recensie '[meeuw]')
21 nov. 24 — Het Nieuwsblad (BE) **** - “[meeuw] van Olympique Dramatique, Toneelhuis en Theater Arsenaal: Krijsen in stilte” (recensie)
19 nov. 24 — Trouw (NL) ***** - "S10 doet met ‘Groeipijn’ poëtisch verslag van opgroeien en volwassen worden" (recensie)
19 nov. 24 — pzazz (BE) - ‟Een gok én een triomf: Tsjechov in gebarentaal“ (recensie '[meeuw]')
19 nov. 24 — Gazet Van Antwerpen (BE) **** - ‟Wij gooien beide handen wapperend in de lucht, bij wijze van luid applaus“ (recensie '[meeuw]')
19 nov. 24 — NRC (NL) ★★★★ - “In Schopenhauer is de filosoof monter, kleinzerig, megalomaan en (natuurlijk) een pessimist.” (recensie)
19 nov. 24 — De Standaard (BE) - “Filosofie wordt inspirerend theater: monoloog ‘Schopenhauer’ is een zonnige regenbui” (recensie)
5 nov. 24 — The Guardian (UK) **** - "Onverwacht vreugdevolle reflectie op de menopauze" (recensie 'When the Bleeding Stops')
5 nov. 24 — IDA (USA) - “Samen een verhaal vertellen, creëert een ander verhaal” (interview met Milo Rau over 'Antigone in de Amazone' in New York)
4 nov. 24 — Extended Play (USA) - review 'Antigone in the Amazon' in New York
31 okt. 24 — Poly (FR) - Interview met Milo Rau n.a.v. 'Medea's Kinderen' in Strasbourg, Frankrijk
28 okt. 24 — De Standaard (BE) *** - "Geniepig spelen met onze eindigheid" - (recensie 'Aan de start van de brug')
26 okt. 24 — Il Manifesto (IT) - “Antigone in de Amazone, waarvoor het Bitef publiek het langste applaus gaf” ('Antigone in the Amazon' in Servië)
22 okt. 24 — Masina (RS) - "Voor het verzet – nu of nooit!" (interview met Milo Rau n.a.v. 'Antigone in de Amazone' in Servië)
16 okt. 24 — Knack Focus (BE) - "Milo Rau does it again. Choqueren én doen lachen tijdens ‘Medea’s kinderen’" (recensie)
16 okt. 24 — Yahoo (Taiwan) - "'Antigone in de Amazone': een modern epos in het Nationaal Theater in Taipei" (recensie)
29 sep. 24 — Jutarnji (HR) - Recensie 'Meadea's Kinderen' op het World Theatre Festival in Zagreb, Kroatië
25 sep. 24 — PAR (Taiwan) - Recensie 'Antigone in de Amazone' in Taipei, Taiwan
15 sep. 24 — Scena.ro (RO) - “Het belangrijkste aspect van het werken met kinderen is het creëren van een veilige, vertrouwde ruimte” (interview met Peter Seynaeve voor 'Medea's Kinderen')
23 jul. 24 — Het Nieuwsblad - "Onder moeders vleugels" - (recensie 'Foreverandevergem')
22 jul. 24 — VRT NWS - Actrice Marijke Pinoy speelt met eigen familie in eigen tuin voor 'Foreverandevergem'
17 jul. 24 — De Morgen - "Het huis dat een eeuwenoud verhaal vertelt, over moeders die worstelen met hun kinderen" - (reportage 'Foreverandevergem')
11 jul. 24 — Theater Mania (USA) - Aankondiging 'ONE SONG - HDT IV' in New York
11 jul. 24 — Theater Mania (USA) - Aankondiging 'Antigone in de Amazone' in New York
9 jul. 24 — Acteursgilde.be - "Dit zijn de genomineerden voor de Theaterprijzen" - (nominatie Lucius Romeo-Fromm)
Waar ben je naar op zoek?
Met gesloten ogen kan je zien wie je wil
Voorbij de waanzin wacht de zachtheid
Tot het aan de binnenkant blijft plakken
Alleen de mens kan fantaseren
Alles zit nog vol met toekomst