Hoe rond je je bestelling af? | NTGent

Hoe rond je je bestelling af?

| 28 februari 2023
Vanaf 1 juni introduceert NTGent een nieuw ticketsysteem genaamd Tixly. We willen je graag informeren over hoe je online tickets kunt bestellen via dit nieuwe ticketplatform. Hieronder vind je meer informatie over hoe je je bestelling afrond.

Verzendwijze tickets

Na het afrekenen ontvang je de tickets op de door jou gevraagde manier. Je hebt de keuze om de tickets digitaal te ontvangen als e-ticket in de vorm van een pdf-bestand, of om ze per post te laten opsturen.

Nadat je de verzendwijze gekozen hebt klik je opnieuw op ‘doorgaan’.


Betaalproces

Nadat je op 'doorgaan' hebt geklikt, kom je terecht in de betaalmodule om je bestelling af te ronden. Hier zie je nogmaals een overzicht van je bestelling en gegevens.

Je hebt de mogelijkheid om de verzendwijze die je hebt gekozen te wijzigen door op de knop 'verzendwijze wijzigen' aan de rechterkant te klikken.

Daaronder vind je je persoonlijke gegevens. Je kunt deze gegevens nog aanpassen of aanvullen indien nodig.

Vervolgens kun je je voorkeur aangeven voor het ontvangen van nieuwsbrieven en andere berichten door de juiste vakjes aan te vinken.

Daarna zie je het gedeelte voor cadeaukaarten. Hier kun je het nummer en het bedrag van je cadeaukaart invoeren en op 'inwisselen' klikken om de cadeaukaart te gebruiken als betaling voor (een deel van) je bestelling. Heb je een oude cadeaukaart? Contacteer Tickets Gent om hem over te zetten via tickets@ntgent.be of 09 225 01 01.

Als laatste wordt de betaalmethode weergegeven. Voordat je op 'doorgaan' kunt klikken, dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Nadat je akkoord bent gegaan, word je doorverwezen naar de betaalomgeving waar je de betaling voor je bestelling kunt afronden.